قبلی

داستان ما

بهشت برین کجاست؟

بهشت برین، خانه ای دوم برای فرزندان است، با پنجره‌هایی باز، گشوده به دنیایی بزرگتر و بهتر. اینجا فضایی است برای ظهور و شکوفایی استعداد‌های بیکران انسانی. بهشت برین، تدارک یک زندگی اجتماعی کوچک اما شاد، سالم، دانش بنیان و فکورانه است؛ برای آمادگی بچه‌ها به حضور شایسته در جهان امروز و فردا.

دانش آموزان در چشم ما

دانش آموزان در چشم ما اصیل ترین موجودات و سرمایه‌هایی سرشار هستند؛ هم برای خانواده‌ها و هم برای سرزمین ایران و جهان آینده. نیکبختی و شادمانی خانواده‌ها جز به بار آمدن صحیح و سالم فرزندان شان فراهم نمی‌شود. نخستین سنگ بنای پیشرفت و توسعه پایدار کشور نیز  تعلیم و تریت درست کودکان است و پرواز دادن آنها به جهان‌های فراخ.

فعالیت های فوق برنامه

کلاس‌های فوق برنامه

برنامه ریزی آموزشی در مجموعه بهشت برین به گونه ای انجام شده است که کلاس‌های نشاط آور همچون موسیقی، ورزش، کتاب خوانی و قصه - حرکت ما بین برنامه‌های آموزشی رسمی‌قرار گرفته است.
بیشتر بدانید
امکانات

امکانات

مدارس امروز رویکرد‌های مختلفی در زمینه آموزشی و پرورشی اختیار کرده اند. با توجه به این رویکرد‌ها امکانات مدرسه متفاوت طراحی می‌شود که در بهشت برین آموزش به شیوه‌های شناختی و با استفاده از ابزار اتفاق می‌افتد.
بیشتر بدانید
برنامه غذایی

برنامه غذایی

تغذیه عامل بسیار مهمی‌در رشد ذهنی و جسمی‌کودکان می‌باشد. بر این اساس صبحانه و ناهار از مواد اولیه تازه و با کیفیت خانگی در آشپزخانه مدرسه تهیه می‌شود. تکیه مدرسه بر تغذیه سالم و ارتقا سبک زندگی در این زمینه می‌باشد.
بیشتر بدانید
سلامت روان

سلامت روان

در عصر جدید و با استفاده از پیشرفت‌های علم روانشناسی و آموزشی، دیگر این سوال مطرح نیست که کدام دانش آموز یاد میگیرد و کدام دانش آموز توانایی یادگیری ندارد؛ بلکه مسئله کشف علت مشکلات یادگیری دانش آموز و بهترین شیوه یادگیری برای هر دانش آموز است.
بیشتر بدانید

“اینجا آموزش، همان چگونه زیستن است.”

نوشین ناصر گیوچی
بنیانگذار بهشت برین